Life and death.

Helgen går för fort. Men tur att den finns. Trevligt besök, vänner, vänner lots of fun film och vila. Iskalla promenader lite sol mys och god mat. Helgen var bra! Förutom dödsfallsinformation. Det är sådan man aldrig vill få. Att en vän inte mer finns. Det är så ofattbart och galet. Det går inte in i min hjärna. Även om vi inte stog varandra så himla nära bränner verkligheten sej nära. Tänker på hur dåligt han mådde och hur svårt det är att leva med ständig ångest i det hära kyliga samhället. Vi behöver fan mer kärlek värme och omtänksamhet. Jag blir så ledsen för alla som dör för tidigt. Jag får det att låta så enkelt och platt men jag är helt kaos, lugn och chockad samtidigt inombords. Som att närvaron av livet är stilla i varje sekund eller i fragment av vardagen. Sen rullar hjärnan på sitt vardagliga tjat. Sen blir man påmind, jag blir påmind om att du inte finns mer och hjärnan pausas till närvaron.
Skitbagateller av problem blir ännumer bagatelliga och va fan ..det viktigaste står naket kvar. VI MÅSTE BRY OSS MER OM VARANDRA. I min mening är det för kyligt klimat i det här landet. Både snöigt grått och socialt problematiskt. Yta yta bäst och vinna. Bajs that. Var snäll. Hur fan svårt kan det vara...!?
Ja. Så går mina tankar nu.
Love love live love be love see love.
Och var rädda om varandra.
 
Meditate on love. Open your heart and love yourself!
 
allmänt | |
#1 - - Shiibby:

hej roligt att du gillade dom :) jag säljer oxå brukar ta runt 25kr brickan som får användas för att göra själva pärbrickan, mer avanserade grejer kan bli lite dyrare :) så för det nödiga paret blir det 150kr för båda två + eventuellfrakt :)

Upp