Gubbar.

Sitter på en fullproppad buss med min kille. Försöker plugga lite bland ägglukt och folk som pratar för högt i telefon om sina jävla viktigheter:s Asså va fan tänker folk inte på att alla kanske inte vill lyssna???
En tjej vänder sej om för att fråga tjejen bakom om det går bra att hon fäller bak stolen. Javisst säger hon. En minut senare fäller gubben framför min kille bak sin stol och petar i näsan, utan att fråga om han mosar min killes ben som redan innan inte fick plats!!! Jag har lust att strypa det jävla själviska aset.
Vad är problemet med gubbar och deras oförmåga att kunna vara lite omtänksamma??Alla är såklart inte så men onödigt många har jag lagt märke till. Typ när jag satt och väntade på bussen en gång och en gubbe höll på att sätta sej i knät på mej när det var fullt på bänken. Så tycker jag det är ofta och jag stör ihjäl mej. Vi måste ändra på det här och lära killar att ta hänsyn till andra människor. Det patriarkaliska samhället måste dö, nu!
pussypower | |
Upp