Chacha.

 
 
Tjolahopptjolahejhopphejj.
Vilken vecka. mycket ljus och sena kvällar.Som att dygnet blir längre. Men i dag är jag trött visst.  Nu har jag träffat så mycket folk den här veckan att jag skulle behöva sitta i skogen en vecka!! Sån är jag. Men en dag brukar räcka... Imorn ska jag och Sandra ut och busa runt i Stockholm! Hoppas på fortsatt fint väder, när det kommer finbesök från Linköping!
Tills dess ska jag nog poeta lite, måla kanske, defenitivt plugga ifatt, städa, eller sa jag vila. Lite av varje. Kolla på Ack värmland ikväll, älskade Mia Skäringer, så skön människa. Reloada. Kan inte sluta känna med kära kioskägaren som jag just köpte chokladen av. Hans hustru hade visst nyligen gått bort. Och hans tomhet, eller snarare tomheten över hustruns plats bara kom över mig och fastnade. Han ser inte så himla gammal ut och jag kan inte undgå att undra vad som hände henne. Jag lider med honom, saknar med honom. Skumt, jag känner dom inte ens. Men den där saknaden är väl något som vi alla upplever eller kommer uppleva. Så inte så konstigt om den gör sig påmind genom andra ibland... Vill bara som från ovan ge honom en stor stärkande kram! För det skulle kännas konstigt att gå in där o bara hoppa på någon man inte känner med kramar:P Dock en blomma borde jag gå dit med. Lite empati har väl aldrig skadat iaf!
Och det dära med att vilja göra en sak, ha en plan och sen inte palla den dagen är som jag läste lite osm posimisten, att dansa chacha ett steg fram och ett bak osv! :) Så länge man dansar och mår bra...
Trevlig helg! <3
 
 
allmänt | |
Upp