Alien?

I bland känner jag mej som att jag tänker helt annorlunda jämfört med resten av världen.. Som att hela universum ryms inom mig, i både tankar och själ. Som att allt sitter ihop på ett helt naturligt sätt. Kanske genom all sökning efter svar på livets mening och meditation, är det vad jag funnit inom mig. Men jag undrar hur andra människor tänker. Jag känner mig ibland lite ensam i mina tankar och känslor. Nu vet jag att många i min närhet förstår vad jag menar och känner lika. Men allmänt tänker jag. Det är ju inte något vi pratar så mkt om. Själen, livet, meningen, känslor kring allt det osv. Eller inte döden heller för den delen, som jag själv hellre kallar för det eviga livet typ. . Jag vet inte, jag tycker bara det blir för tråkigt det vardagliga tjatet om jobb, karriär, krig och prylar. Jag tycker det är jättekul att sitta och titta på tradera efter skojiga prylar och gillar inredning och vardagen med. Men ihopblandat måste det finnas lite djup mening och en känsla av just meningsfullhet, kärlek och harmoni. Iaf för att jag ska må bra. I bland känns det som jag typ droppats av ett rymdskepp här och inte fattar nånting av allt snurr! Typ good luck have fun, find your own ways to happiness! :P Hahah...

 
Delad glädeje är iaf dubbel! Och det är något som känns meningsfullt för mej!:)
 
allmänt | |
Upp